fredag 9 maj 2008

Gymm in my heart

Jag går verkligen in för träningen nu, det går i vågor för mig. Ibland skiter jag i träningen och äter allt onyttigt som finns i hela världen, men ibland tränar jag varje dag och äter riktigt nyttigt som nu. Man vill ju se riktigt bra ut på stranden, håller ni inte med mig?


Så här skriver Friskis & Svettis på sin hemsida (http://www.friskismolnlycke.org/):
Våra medlemmar bjuder dig på träning i 30 dagar. Under hela maj bjuder våra medlemmar dig på precis hur mycket träning du vill och orkar. Allt du behöver är prova-på-kuponger. Våra medlemmarna delar ut dem för fullt just nu. Eftersom det finns nästan en halv miljon Friskis&Svettis-medlemmar känner du säkert någon. Annars är det bara att komma till närmaste Friskis&Svettis så får du kupongerna där.
För er som inte har medlemskort, passa på nu!
Puss/ Mickis

1 kommentar:

Anonym sa...

tar du den i tvåan?