tisdag 6 maj 2008

Tisdag

Är hemma hos Sandra just nu. Jag och tjejerna ska sova här och vi har så kul. Vi har druckit lite och gjort tacos. Nu sitter vi i soffan och pratar med chips, chilinötter och godis framför oss. Sara sitter och kliar Madde på ryggen som sitter och snackar om sin pojkvän som är djurvän. Vi kunde faktist sitta ute och äta vilket kändes riktigt somrigt. Sara ser ut som en kräfta i ansiktet vilket är ganska ironiskt när hon vid 18 tiden sa "ofta man får någon färg nu".
Vi åkte direkt hem till Sandra efter skolan, eller jag och Sara åkte direkt hem till Sandra och Madde kom lite senare. Sandra var på en teorikurs till klockan 18:30 så jag och Sara fick nyckeln till Sandra. På bussen hem mot Sandra så kommer jag inte ihåg någonting, det sista jag sa var "jag skulle kunna somna nu". Sen vaknar jag av att Sara låter som en mamma och säger med den lenaste rösten ni kan tänka er "Mickis vakna nu, vi är nästan framme". Haha jag älskar er tjejer!

Nu ska vi gå ut och sätta oss igen och tjata, pusspuss gull!

/Mickis

Inga kommentarer: