tisdag 27 maj 2008

Min galna granne


Ni vet min kriminella granne is back. Daniel Friberg som han heter är nazistledare och rånare, han har gett har gett sin syster en elchock med elpistol (något han är dömd för) så jag känner mig riktigt trygg måste jag säga. Det komiska är att han är anhållen i sin frånvaro, men idag när han kom tillbaka till sin lägenhet efter flera månader och vi ringde polisen ville inte polisen komma hit. Varför vet vi inte. Jag har lust att gå och plinga på hos honom och fråga va fan han håller på med men det vågar jag inte.
Bonnanit
Mickis ♥

2 kommentarer:

Andreas sa...

Daniel Friberg har faktiskt läst det här inlägget. Nu är han jättearg på dig.

Hampus sa...

Jag frågade Daniel i morse hur han mådde. Han var då rosenrasade. Han sade att någon skrivit elaka saker om honom på internet.

Då blev jag också jättearg.