tisdag 27 maj 2008

Städning

Idag har det varit en rätt så slapp dag, vädret är underbart och snart är det helg. Direkt efter skolan åkte jag hem till min morbror för att hjälpa till hemma hos hans familj med städning och sånt där, dom ska nämligen sälja sitt hus för att bygga ett nytt. Visningen hålls på torsdag så det är ganska stressigt för dom nu speciellt när deras två små busungar springer runt och drar fram allt som är undanstädat. Så här ser några bilder över deras nuvarande hus ut,

visst är det fint? Förstår inte riktigt varför dom vill flytta men jag kan tänka mig att dom har tröttnat. Kul att testa på något nytt. Här kan ni titta på huset http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/183057.
Nu måste jag plugga inför mina Inköp och varuhanterings prov som är på torsdag.


Puss/ Mickis

1 kommentar:

Anonym sa...

tror du verkligen att det finns någon som bryr sig om det här?