onsdag 21 maj 2008

Onsdag

Hej babes!

Idag ska jag på en introduktion på mitt sommarjobb, KD (kronans droghandel). Jag har ingen aning om vad jag kommer göra eller vad dom kommer prata om så det kommer bli intressant. Det håller på i ca 2 timmar, känns lite segt men det är värt det.
Såg ni gossip igår? Jag älskar Gossip Girl, mycket bättre än oc, ub, satc och även dh. Gossip kör över alla andra just nu enligt mig. Fast jag tycker verkligen inte att man ska ladda ner avsnitten, det förstör ju hela kännslan. Man vill ju ha något att längta till varje tisdag. Då har man ju något att se fram emot liksom.
Såg även dh igår med Sherin. Sherin tittar nästan aldrig på tv så hon vet inte riktigt vad som händer, men då är det bara att förklarar så blir lampan genast tänd igen.

Puss!

Inga kommentarer: