söndag 17 februari 2008

Bloggarnas drottningar!



Kenza vs Blondinbella, eller som dom egentligen heter Kenza Zouiten (16 år) och Isabella Löwengrip (17 år). Två riktigt smarta och framgångsrika tonåringar som verkligen lever i glansen just nu. Vem är det egentligen som vinner läsarnas intresse?
Personligen tycker jag om Kenza bättre än Bella, Kenza känns helt enkelt mer jordnära medans Bella svävar runt i dimman. Jag blev lite äcklad av Bella när hon hade svarat Metro så här på frågan "Varför tror du att din blogg är så populär?", "Jag tror att jag skriver om ett liv som många vill ha". Det kändes som ett svar som skulle kommit från en ung socitetskärring i mina ögon.
Men både K & B är säkert två supersöta tjejer, jag känner dom ju inte.
Men Kenza ligger steget före enligt mig!



Inga kommentarer: