söndag 17 februari 2008

Sista dagen på lovet


Jag hatar söndagar och då menar jag verkligen hatar. Eller ogillar kanske jag ska säga.

Att vakna upp vetandes att skolan börjar nästa dag är förfärligt, + att jag har sjukt mycket i skolan nu. Imorgon "final project" som Jess min engelska lärarinna kallar det, torsdag matte B prov (wish me luck), och på fredag natur prov. Lärarna gör verkligen allt i sin makt för att stressa eleverna in i det sista. Men jag känner mig trots detta ganska lugn, jag har slappat till mig på senare dagar. Som tex försov jag mig varje dag v 4-5. Det kan ju bero på att jag har ny säng dock eller jag är nästan 100 på att det är därför. När jag vaknar så är det alltid, jag vet inte varför, men det är iaf alltid SVINkallt i mitt rum. Min klocka ringer oftast vid kl 05:45, då känns det sådär att lyfta på täcket och palla sig till duschen. Då tycker jag att det är lika bra att ligga kvar en kvart för att vakna lite långsamt. Men nej, jag vaknar alltid när jag igentligen skulle tagit min buss, dvs jag kommer oftast en timma försent. Iaf till matten som jag spyr på.
Min bäddade säng ser ju något lockande ut, eller vad säger ni?
Kram Mickis ♥

1 kommentar:

Vischtoor sa...

ah herregud, vet precis va du menar, har lite samma grej, vaknar på morgonen, ser att det spöregnar ute å vet att jag måste klättra ner ta på mig för att sedan gå ut i regnet in i det stora huset -.-!

I feel for ya mon!

P.S jävligt bra blogg!