lördag 23 februari 2008

Kan inte sova


Alltså skit också kan inte sova, jag kommer få två ign denna terminen och det slår hårt. Jag kommer få ig i Matte B och Psykologi. Jag har fan aldrig fått ett ig i betyg förut, och nu kommer två på en och samma gång. Sån jävla ångest. Men alltså grejen är den att jag hatar matte läraren och ja hatar psykologiläraren, jag vet inte ens vad psykologiläraren heter när jag tänker efter. Nånting på M är det iaf, något finskt fult. Hela hon är ful, hon bode heta löken för hennes lökar är som två basketbollar. Jag fattar verkligen aldrig vad hon pratar om, psykodynamiskt perspektiv hit och stressmekanismer dit. Screw it! Och matteläraren, vilket tragiskt fall. "God eftermiddag" är hans standard rubrik när han kommer in i klassrumet och det börjar faktist bli ganska tjatigt. Han pratar alltid i samma tonläge och har har alltid en sån där norsk tröja på sig ni vet med hjärtan och snöflingor på. Kolla in bilden där uppe!
Nej men nu måste jag sluta vara så negativ, två ign är ju som en torsk i havet!

Inga kommentarer: