onsdag 20 februari 2008

Playboy Mansion

Playboy kungen Hugh Hefner måste ju vara världens lyckligaste. Han har allt förutom ungdomen. Han är rik och han har damer, vad mer kan önskas?
Jag vet att tjejerna som är playmates är äckliga och opererade från topp till tå, men känner man inte lite avund ändå? Jag menar, jag hade inte bangat deras lyxiga liv förutom att dom måste "gulla" med Hugh, som btw föddes 9 april 1926. Blä? Han är fan äldre än min mormor och hon är riktigt gammal!
Iallafall, jag tror inte att det finns en jävel där ute som inte skulle vilja byta plats med Hugh. Du bor i ett litet fort typ, det springer runt massa långhåriga läckra tjejer i bikini som är helt blåsta och villiga medans du bara kan luta dig tillbaka i din läderfotölj. Jag hade fan inte bangat!
Missa inte Girls Of The Playboy mansion, vardagar 22:25 på kanal 5!



Puss mickis, you are the best!

Inga kommentarer: