onsdag 27 februari 2008

Sjuk sjuk sjuk och dödsfall

Åh vad detta är jobbigt! Jag har 0 doftsinne, mat smakar ingenting.
Var tvungen att hoppa över den sista lektionen idag för jag mådde kasst, jag är förkyld och jag har feber. Kom hem vid 1 snåret, och sov tills mamma kom hem vid kl 6, hon hade köpt med sig två skvallertidningar hem så jag var nöjd.
Mamma frågade mig om jag hade sett våran granne på länge, men det har jag faktist inte. Jag har inte ens minne från att jag någonsin har sett honom.
När mamma kom hem från jobbet idag och höll på att öppna ytterdörren här så kom det fram en kille till henne och frågade om hon hade sett våran granne på länge, mamma svarade att hon inte hade det. Då sa han att "grannen" (som jag döper honom till nu) har varken kommit till jobbet på en vecka eller hört av sig, han som frågade mamma var nämligen våran grannes arbetskamrat. Arbetskamraten sa att han hade ringt grannens mamma och anhöriga men dom har ingen aning om vart han är, + att grannens bil är borta. Arbetskamraten ringde han som har makten över grannens lägenhet för att kolla så att han inte var där inne, död eller levande.
Jag vet att det är ruttet av mig men hade det inte varit ball som grannen hade blivit mördad av maffian? Min granne var säkert skyldig maffian pengar för knark, och när grannen inte kunde betala tillbaka mördade maffian honom och tog hans bil. Men det är bara en teori.
Jag är så sjukt nyfiken av mig så jag funderar på att slå sönder grannens fönster och hoppa in för att kolla läget. Jag berättar om fortsättningen när jag har mer kött på benen!

kram Mickis

Inga kommentarer: