tisdag 26 februari 2008

Ännu sämre

Förlåt för att jag sa att jag skulle bli bättre på att blogga men jag blir bara sämre och sämre...Men nu får jag fan skärpa till mig!

Nu är klockan 11:00, och här sitter jag och tycker synd om mig själv. Jag är råförkyld och jag har ett psykologiarbete som jag måste göra klart idag, som skulle vara inne igår. suck. Det är så sjukt svårt och jag har ingen aning om vad jag snackar om, jag bara mölar på så att arbetet ska se fylligt ut.
Åt scones och tittade på Gynning förut, vilken underbar brud alltså! Hon är verkligen hyperaktiv 24/7, önskar att jag också hade varit det. Men något som är jätte störande är att hennes ögon blir jätte stirriga ibland, helt galen look.
Gynning och Silvstedt funkar inte ihop. Det går bara inte. Man hör inte vad dom säger och vickan som ska prata sin jävla engelska hela tiden sabbar ju för Gynning när hon försöker få en syl i vädret. Jag vet bara att jag hade blivit galen på en svensk som mixade engelska och svenska hela tiden. Fyfan va förvirrande. Man får fan välja, antingen eller!

Imorgon ska jag och Camilla hjälpa NK att inventera, yees! Jag får inte betalt utan jag får välja en parfym isf, har ni några förslag på vilken? Jag funderar på Dior Addict men jag är inte säker. Ska iaf bli kul att ha lite quality time med Camilla.

Måste verkligen plugga viddare nu, hörs imon!


Puss&Kram, Mickis

Inga kommentarer: