måndag 14 april 2008

Så inne

Jag tänkte bara informera om vad som är hetast just nu.

På etta plats ligger ju den klockrena killlen. Han skall alltid vara vid din sida och skina om inte annat, men jag kan inte lova att trenden håller i länge! Killen måste bort innan sommaren då du måste ha alla dörrar öppna för det senaste. Dock är det ok att efter sommaren gå tillbaka till killen då du har lekt av dig bland fräschare briser.
(om du är kille och vill ha en kille som accessoar så ska du inte tveka.)

Nr två. http://www.hm.com/se/#/top5/. Känner ni igen tröjan längst till vänster? Den som jag fick i mitt påskägg. Mamma har den som är brevid min. Jag älskar trycken och dom är sååå prisvärda!

Nr tre. http://www.forever21.com/. Dom har super fina kläder och accessoarer.

Nr fyra. Låten 4 minutes (to save the world)-Madonna Ft Justin Timberlake.

Nr fem. Efterblivna felstavningar.








Tack för mig! Sov sött, kram! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så killen är klockrenaste accessoaren för killar också:S eller är detta en tjejblogg??

/ förvirrad blogläsare

Anonym sa...

Nu får du förklara dig, är det så att jag måste hitta en kille eller är det bara tjejer som ska läsa detta? vad är det för fel på jämlikhet nu??

/ bloggläsare i uppror

Anonym sa...

var har du köpt dom yougurt sakerna du har på bilden? :O