onsdag 9 april 2008

Hej..

Alltså jag är en ganska konstig person. Jag vet hur viktig skolan är, att jag inte kommer bli något eller någon när jag blir större om jag inte lägger ner tiden, men trots denna kunskap så gör jag inget! Jag kanske anstränger mig ibland när jag tycker att det är intressant men det kan jag säga att det är inte ofta. Lärarna brukar säga "du kan bättre" men det sporrar verkligen inte mig. Jag tror inte att någon eller något kan tagga till mig, jag måste nog göra det själv. Men just nu ser det inte om som att tagget är påväg. Mamma tjatar om att jag kommer få spendera mycket tid på komvux men jag känner inte att det är fy skam. Jag orkar helt enkelt inte nu, inte för att jag har något bättre för mig utan för att jag helt enkelt inte orkar.




Hörs ikväll, puss!

Inga kommentarer: