torsdag 17 april 2008

Torsdag

Heej, hur mår ni? Jag mår bra men jag är jätte trött och lite nervös inför morgondagen. Ska ju på jobbintervju då, men vi får hoppas att det går bra. Skulle jag inte få jobbet så har jag ett garanterat jobb hos pappa så det är inte hela världen.
Min mardröm är att han frågar "berätta om dig själv". Va fan ska man säga? Man kan ju inte kladda på med aa jag är skit duktigt och bäst, men man kan ju inte vara för okryddig heller liksom.
Tänk frågan "beskriv dig själv med tre ord"! Oslipad, uttråkad och apatisk är nog jag i ett nötskal.

Jag slutade vid typ 11 idag så jag och Kim åkte in till stan och testade sjukt fula kläder. Den ena fick välja kläder åt den andra. Vi åt även glass i lejontrappan och snackade lite skit. Visst har vi sjukt rent och fint vatten här i Göteborg? När vi satt på trappan och tittade ner i vattnet åkte det förbi sånna där långa gröna slem grejer och vi slog vad om vem som skulle äta en sån där för pengar. Kim sa att hon lätt hade smakat på vattnet för 100 kr, no way sa jag.
Om ni undrar varför Kim bara är med på en bild så är det för att hon är en fjant som inte vill att man ska ta kort på henne! Ett fick jag iaf!
Som ni ser är 34 verkilgen inte min storlek....

Ska ut och gå nu...Pusspusss!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hon Kim är fräsh! ;)

Anonym sa...

haha söt tröja

Anonym sa...

haha melander.. tjommen nummer ett