tisdag 15 april 2008

Tisdag

Kom precis hem och jag är riktigt trött. Känner mig svimfärdig för att jag är hungrig. Jag vill bara äta mackor och dricka varm choklad, men eftersom jag är nyttig nu fram tills sommaren så får det bli en litenliten tonfisksallad.
Igår när jag skulle gick hem från Milad så såg jag att det låg en groda på vägen, jag som är totalt såld på djur tog upp ett papper ur fickan och bar den över vägen. Haha. Det var en helt naturlig instinkt för mig, men idag när jag tänker tillbaka på det fattar jag hur stört det måset ha sett ut! Det hela slutade med att tre grodor var över på andra sidan och jag gick där i från som en helnöjd lifesaver.....Imorgon ska svenskaprojektet som jag har tjatat om länge nu vara klart. Hoppas att jag får ett bra betyg på det annars vet jag inte vad jag gör. Men det känns iaf bra och man säger ju att man alltid ska gå på magkänslan, eller ;)? Nä nu måste jag äta, puss! ♥

Inga kommentarer: