onsdag 16 april 2008

Onsdag

Nu är jag hemma från bio, vi såg 21 och den var faktist skit bra :) Önskar mer än allt annat att jag också kunde räkna kort och bli skit rik samtidigt som jag utbildar mig till läkare men what a heck! En rolig grej hände mig på bussen hem, det var bara jag och en man i kanske 40-års åldern som satt på bussen. Han gick på bussen efter mig och satte sig brevid mig fast på andra sidan gången eller vad man säger. Jag lyssnade på mp3 och allt va frid och fröjd tills han knackade mig på axeln. Han hette Conny och han frågade mig vad jag bodde, han frågade mig även om jag va i hans ålder och jag kände mig såååå förolämpad. Han kan ju förfan inte tro att jag snart har levt halva mitt liv? Han började klappa mig på kinden och äckla sig och jag blev bara surare och surare. När jag skulle gå av bussen sa han att vi nog skulle ses igen, då sa jag att det tror jag knapast. Jävla idiot.

Sitter och tittat på Sex and the city nu and I love it!


Vi hörs imorgon, puss sötnosar!


Mickis

Inga kommentarer: