torsdag 3 april 2008

Ja du

(sara jag och sandra)

(Linn och Sandra)
Idag har vi haft en riktigt slapp dag, började 10 och slutade 13. Egentligen skulle vi ha slutat 16:30 så ni måste ju fatta hur lycklig min klass var.
Imorgon är jag helt ledig och det gör mig så glad. Lediga fredagar får mig att känna mig som om jag är pånyttfödd. Håller ni inte med mig?

Idag på assistenterna (jag är ju assistent för konfirmander) så åt vi marängsvich(?) och det var rikkkkktigt gott. Det var jätte längesen jag åt det, men marängerna går såå bort. Jag hatar marängen. Kan ju lika gärna tugga på en bit friggolit. Bläbläblä...
Nu ska jag äta middag, puss :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

du är snygg :)

Anonym sa...

hemsk bild ifrån gulan, jag ser ut att väga 130 kg.. stackars bulan / s

Anonym sa...

Vartifrån är tröjan du har på dig på bilden längst ner? :)

Anonym sa...

den är från gina, jag har en likadan!;)