onsdag 2 april 2008

HEEJaaaa

Nu kom jag precis hem från Milad, vi har tittat på Top Model 9 och ett as roligt program på 1an med Björn Gustavsson och hans kompani. Fett kul. Vad har ni gjort?

Jag slutade kl 12 idag så jag tog bussen till Sherins skola (hulebäck) och satt med på hennes tyskalektion. Jag var som förväntat bäst i hela gruppen och jag blev klar med mina övningar på 5 min + att lärarinnan tyckte om mig. Yes! När lektionen va slut gick vi och fikade och jag förhörde Sherin på hennes engelskaglosor som hon har prov på imon-150 st! Inte ok. Men hon klarade det gallant. Vi käka räkmackor och en kakor, jag vet att det inte var nyttigt men det står inte med på min "att inte äta" lista så det känns okej.

Jag längtar så sjuuukt mycket till helgen, vi kommer ha så jäkla roligt :) Jag älskar verkligen helger, men det kommer bli så mycket roligare till sommaren då man inte behöver ha stövlar och tjockjacka. Hatar verkligen detta vädret, antingen snöar det eller så regnar det. Kasst!

Lurade ni någon igår? Haha, det kan jag säga att jag och tjejerna gjorde. Det finns en kille i vår skola som heter snygg Calle. Eller han heter inte snygg kalle han heter Carl och han är en riktig snygging så det blev snygg calle + att han spelar gitarr och det är alltid ett stort plus i kanten. Vi ringde upp honom och sa att det va "Klara", "Klara" frågade om han ville gå på bio med henne, men han sa att han skulle till Danmark, då frågade hon om hon fick följa med. Haha vad jag skrattade. Ojojoj. Förlåt calle!



En random bild såhär på kvällskvisten känns väl aldrig fel.
Nu ska jag sova :) Vi hörs imon. Puss&Kram Mickis

Inga kommentarer: