tisdag 29 april 2008

Tisdag

Jag sitter nu på lappen, börjar nämligen klockan 12. Sjukt skönt. 
I morgon åker jag till Berlin och det ska bli jätte kul! Har ganska mycket att göra innan så detta kommer bli en hektisk dag. Jag måste växla pengar, packa, städa mitt rum och så måste jag till sjukhuset. Jag får jätte lätt halsfluss och det är verkligen inte roligt, och nu en dag innan så känner jag att det är på väg. Därför måste jag till sjukhuset och skriva ut penicillin innan det verkligen bryter ut. Riktigt jobbigt. Nu måste jag skriva klart ett arbete, 

puss Mickis!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag måste bara säga att jag är glad att du kan så många olika saker!

Till exempel:
Vara så oplanerad att det låter som om du är en upptagen liten flicka.

Särskriva ord i varannan mening

OCH

ställa egna diagnoser på dig själv och dessutom få penicilin utskrivet för att "du väldigt lätt får halsfluss och du känner att det är på väg".

Tack för att vi får veta om ditt liv Michaela!

Anonym sa...

Asså kan inte ha sagt det bättre än föregående kommentar. Snälla Michaela, sluta blogga. Det är inte någon som är intresserade av ditt patetiska liv.

Vi sitter nu ett gäng här och bara garvar, hur kan din frånvaro bli noll procent om du går i skolan resten av alla dagar när du redan har åtta procent frånvaro? HAHA snälla lilla gumman du är verkligen dum i hela huvudet. Slutligen så tycker jag att det är kanon att du kan känna på dig att din halsfluss är på väg men du kan minsann inte se hur mycket du gjort bort dig i allt du skriver!!

x.o.x.o
Gossip Girl

Anonym sa...

Har du cam, är du kåt?

Anonym sa...

Har du cam, får jag kissa på dig?