tisdag 1 april 2008

Go Tisdag!

Idag slutade jag skolan klockan 13, det var helt underbart skönt. Jag, Sherin och Milad gick ner till en näraliggande sjö som heter Finnsjön där vi åt glass och bullar. Det var jätte mysigt. Här kommer "några" bilder på det.
Hur mår ni annars? Jag mår jätte bra :) Men jag är trött. Super trött.
Jag har precis varit på ica och köpa en hårinpackning, kände att jag behöver få lite luft + att mitt hår måste se bra ut tills på måndag då jag ska klippa mig. Har alltid ångest innan jag ska klippa mig. Tänk om man kommer ut från salongen men jätte kort hår, me no like. Fast min frisörska Therese lyssnar alltid på mig och gör precis som jag säger så egentligen har jag inte att oroa mig för :) Nu ska jag gå och lägg mig,j ag börjar 09:50 imorgon så det kan vara skönt att sova en lång natt för en gångs skull. Sov sött babes!
Kramkramkram

2 kommentarer:

Anonym sa...

killen va kind of hot :D

Anonym sa...

I think so too ;)