måndag 21 april 2008

Berlin

Nu är det bara 9 dagar kvar tills jag åker till Berlin och det ska bli jätte roligt!
Vårkonfirmanderna ska nämligen (precis som sommarkonfirmanderna åker till Norge här i Mölnlycke) till Berlin och eftersom jag är assistent åker jag med dit för att leka barnvakt. Sherin är också assistent och vi kommer ha grymt kul. Från shopping i Kadewe till Berlinmuren!

Min mobil sjunger på sin sista vers nu så jag håller på att titta på en ny. Har ni några förslag? Jag vet vilken jag vill ha men den kostar 10 000, den kommer från Bang & Olufsen och heter Serenata Mobile. Det är ju lätt den snyggaste mobilen du kan ha nu men frågan är om en mobil är värd så mycket pengar. Vi får se hur det går med det ;)

xoxo

3 kommentarer:

Anonym sa...

wohoo, berlin here we come. <3

Anonym sa...

ofta du får en mobil för 10 papp sötnos. fattiga jävla slyna

Anonym sa...

hahaha vem är det som är avundsjuk på dig mickis ?:D