fredag 11 april 2008

Fredag

Hej goss, förlåt att jag inte skrev igår när jag kom hem men jag var inte i mitt esse vill jag lova. Som jag skrev igår så var jag servitris på modevisningen (bilderna kommer upp sen), allt gick skit bra och minglet flöt på. När alla gäster va nöjda och belåtna sa min "chef" som går i min klass att jag skulle ta mig ett glas vin. Jag som inte hade ätit sedan lunch i bamba var ganska tom i magen, och jag drack ett glas vin för mycket om man säger så...
Jag åkte hem från modevisningen vid 21, och kom hem vid 23:30 och nu snackar vi om ett avstånd på 10 min med bil! Mamma var sådär glad när jag kom hem. Jag vet att det var dumt av mig att dricka vin på tom mage, men det var verkligen inte min avsikt att bli "berusad". Men men, shit happens.

Idag är det fredag som ni alla vet och jag ska hem till en kompis ikväll. Fick precis ett mail om att jag ska på jobbintervju nästa vecka så jag har verkligen något att se fram emot. Ska ni sommarjobba något? Jag förstår inte att det här kommer från mina läppar när jag säger att jag vill jobba hela sommaren, men så är det. Förstår ni hur himmelskt det kommer vara att ha sjukt mycket pengar under vinterhalvåret. Jag vill ha jobbet!
..Nu ska jag ta något och äta, pusspuss !

1 kommentar:

Anonym sa...

Förstår du hur ohimmelskt att inte passa på att ha sommarlov medan du kan? ;) haha