onsdag 2 april 2008

I (L) Natacha Peyre

Alltså jag älskar Natacha Peyre, hon verkar vara så jäkla gullig. Här kan ni hitta hennes blogg http://peyre.blogspot.com/. I love it!

För ett tag sen intervjuade http://beautycase.blogg.se/ Natacha och så här såg det ut.









Hur tar du hand om din hy och ditt hår på bästa sätt?
Jag andvänder fuktkrämen Clarins till vardags sedan är jag väldigt noga med rengöring av huden. Håret brukar jag tvätta med Wellas extreme repair.

Går du på skönhetsbehandlingar? Och i så fall, vilka?
Ja ibland går jag på ansikts behandling och jag kan varmt rekommendera salong Exklusive.

Vilken var den första sminkprodukten du köpte?
Oj, det måste varit ett läppstift.

Hur mycket pengar lägger du på skönhetsprodukter i månaden?
Vet inte, det är olika.

Hur lång tid tar du på dig på morgonen?
Det beror på vad jag ska göra, men i normala fall 30min

Om du har bråttom innan en utekväll, vad är då det första du prioriterar?

Att duscha, det är viktigt att vara ren.

Vad finns alltid med dig i din necessär?
Läppcerat, är beroende.

Har du varit med om någon riktig smink katastrof som du minns?

Ja på plåtningar flera gånger. Gillar inte när det blir för mycket.

Vilken skönhetsprodukt skulle du ge en känd person och varför?
Jag skulle vilja ge Amy Winehouse en burk sminkbortagning, för att hon sminkar sig förjävligt då är det snyggare att inte ha smink alls.

Och tillsist det troligtvis alla vill veta, vilket är ditt bästa (och hemligaste ;) skönhetsknep?

Äter tonvis med frukt för att hålla huden fin.



(Texten och bilderna är tagna från http://beautycase.blogg.se/)

Inga kommentarer: