tisdag 22 juli 2008

Bebis kaffe

Visst är hon brun och härlig?
Nu gick precis Sherin, buhu. Hon har berättat allt om resan och jag är verkligen inte avundsjuk, nejnej. Vi drack bebis kaffe som Sherin kallar det, bebis kaffe är när kaffet består till 80 % av mjölk och resten kaffe men det är så jag gillar det! Hon åker igen på tisdag, till Sunny. Jag jobbar hela jävla sommaren och hon bara reser. Typiskt, när hon kommer hem åker hon igen.
Usch vad det är ensamt att vara ensam hemma, jag har ingen att prata med. Knäpptyst. Jag är sån som sover med tv på så att det ska kännas som att någon är hemma, det är nu man vill ha någon att gosa med alltså. När man är ensam.... Sex and the city snart, är ni taggade? Det är jag :) Tittar varje kväll. Nä nu ska jag mysa lite i soffan, puss och sov gott. ♥♥

Inga kommentarer: