söndag 27 juli 2008

Hemma igen

Hej bloggen, det här är en deppig mickis som pratar. Har verkligen haft världens underbaraste helg och jag känner mig verkligen förkrossad nu när jag är hemma i Möln igen. Fyfan vilken skit. Helgen har verkligen gett mig allt jag har behövt, sol, bad och familj. Ibland behöver man det också. Min mosters 50 års kalas var toppen, tror att jag gick och la mig vid 4-5 tiden vilket verkligen märks på mig idag för jag är skit trött... Hihi, vet ni vad? Jag har fått jätte mycket färg. Lite för mycket i ansiktet faktiskt. Mamma ville smörja in mig med alla sorters krämer för hon tror att jag kommer tappa all min färg och sen se ut som en tant, enligt henne så åldras man varje gång man flår i ansiktet - rent bullshit (hoppas jag). Orkar inte lägga upp några bilder idag men dom kommer imon. Måste ju gå och lägga mig snart, jobbet kallar imon och jag ska faktiskt inte skriva suck nu eller klaga eller nått sånt men jag ska skriva att jag är deppig för det är jag. Deppig över att min underbara helg har försvunnit så fort, för fort. Men men, om fem dagar kommer det en ny som jag hoppas bli ännu bättre! Puss och sov gott

Inga kommentarer: