måndag 14 juli 2008

Jobbjobb och lite mer jobb

Herregud vad jag har blivit en tråkig Mickis! Jag gör verkligen ingenting som är klassat som kul längre, jag orkar inte. Jag orkar typ inte ens skratta längre, som mamma säger "du ser ut som 7 svåra år" - och det gör jag verkligen. Förut så gillade jag endå att göra mig iordning, ni vet fixa håret, sminka mig och ha fina naglar. Jag har blivit en sån förorts mamma som går runt med äckligt hår, rosa fluffiga tofflor och leopardleggins. Okej, kanske inte så extremt men jag pallar aldrig fixa mitt hår längre, sminkar mig aldrig förutom på helgerna och mina naglar har sett bättre dagar. Detta jävla jobbet tar kål på mig. Ett ljus i detta helvete är att min mamma har köpt glass - stracciatella choklad/vanilj med choklad strössel. Praise the lord! Snart börjar SATC också, så jag överlever väl denna kvällen också.
(Skall bara säga att om ca en kvart är Sherin i Grekland med hennes man på en romantisk semester, jag vet att hon kommer hem om en vecka men det är sjukt deppigt utan henne.)
Puss mickis

Inga kommentarer: