söndag 13 juli 2008

Herregud

Okej nu är jag glad, hittade en video på min käre bror på youtube. Som ni säkert inte vet är han
kommunfullmäktige i Borås på partiets enda plats, något som min pappa verkligen drar hatten över huvudet när vi pratar om men skit i det. Denna videon är verkligen inte ok, det värsta är när han går på en väg mitt ute på landet och försöker se tuff ut, och när kamrea mannen filmar honom nerifrån och upp. HAHA på den!

Så här skrev han när jag frågade honom vad han egentligen sysslar med:

William Petzäll Älskar dig Ida säger:
Till 2009 kommer det hända en del.
http://www.michaelarv.blogspot.com/ säger:
som vadå?

William Petzäll Älskar dig Ida säger:
Inget är säkert förutom att jag med all sannolikhet får en tjänst som politisk sekreterare, men det är inte det bästa. Men kan tyvärr inte säga mer i nuläget.


Vet verkligen inte hur ja ska tolka det med okej. Vill ni meta mer om SD så kan ni klicka här.
Ni ska inte tro att jag är en sverigedemokrat nu, jag är inte insatt i politik och kommer nog inte bli insatt förens jag kan rösta. Ni som tror att min bror är nazist eller/och rasist kan ju tro det men det är han verkligen inte, han vill bara att dom invandrarna som är skötsamma ska få komma hit med bättre villkor - aningen förenklat. Ärlig talat är jag glad att wille har kommit på vad har är intresserad av att syssla med, kanske inte världens bästa grej ur vissas synhåll men sånt får man skit i och kör hårt ändå.

Inga kommentarer: