torsdag 24 juli 2008

Förkyld

Hej bloggläsare, ledsen över att jag inte bloggade igår men jag hann helt enkelt inte. Direkt efter att jag hade slutat på jobbet cyklade jag hem till Sherin, sen vid 21 tiden ringer Alex mig och säger att han och några killkompisar står utanför mig och väntar på att jag ska öppna så det var bara för mig och Sherin att cykla hem till mig och släppa in dom. Killarna gick vid 11 tiden och då somnade jag direkt, men vaknade senare vid 1 på natten och kunde inte sova så jag åt en apelsin och stensomnade haha. Imorse när jag vaknade var jag helt tung i huvudet och jätte förkyld, det var hur jobbigt som helst att cykla till jobbet och hem i denna värme när jag känner mig kass. Får hoppas att jag blir bättre snart för det här funkar inte!
Skall antagligen till Hamburgsund imorgon eller på lördag för att fira min moster som blir 50 år. Det skall bli jätte roligt, älskar att vara på Hamburgsund. Kanske hinner få lite färg då också, tro det eller ej men man får faktiskt ingen färg när man är inne i ett lager hela dagarna. Fast just det, jag och Sherry solade faktiskt lite igår (och åt körsbär), så här såg det ut. Tråkigt seriösa!
Nu måste jag packa fallifall jag åker imorgon, och gör jag det ska jag försöka leta upp en dator där så att jag kan blogga live and direct från Hamburgsund! Puss

Inga kommentarer: