lördag 19 juli 2008

exhausted

Fredagen slutade inte där jag trodde att den skulle sluta, den slutade med att jag somnade i en kompis säng vid klockan 12 med kläderna på. Igår när jag gjorde mig iordning för party snackade jag samtidigt med en kompis på msn, vi kom fram till att vi skulle ses ist så jag kollade upp busstiderna och jag hade 10 min på mig tills jag var tvungen att ta bussen. Stressad som jag var glömde jag mobilen hemma, skit samma tänkte jag när jag satt på bussen. När jag hoppade av bussen tände jag en "jag är värd en fredags cigg" och promenerade mot min kompis då 10 meter framför en likadan bil som jag har stannade. När personen i bilen öppnar dörren ser jag att det är min mamma. Fort som fan slänger jag ciggen och fortsätter att gå som ingenting samtidigt som jag försöker hålla röken inne.
(mamma)-Vad gör du?
(jag)-Jag går.
(mamma)-Varför röker du?
(jag)-Vadå? Jag röker inte?
(mama)-Jag såg ju dig.
(jag)-Okej, jag rökte men det är faktiskt fredag då får man det.
(mamma)-Det var den sämsta bortförklaringen jag någonsin har hört, hoppa in i bilen så kör jag dig den sista biten.
Jag hoppade in i bilen och skämdes verkligen för att jag luktade så sjukt mycket rök, men jag kunde ju inte försvinna så det var bara att sitta där med ett leende på läpparna. När jag kom fram satte vi på en film, när halva filmen hade gått låg jag och sov över hela sängen med kläderna på. Imorse när jag vaknade vid halv 12 såg jag exakt ut som jag hade gjort dagen innan. Haha inte ok.
Oj nu ska jag äta glass, yum.
Puss

Inga kommentarer: