torsdag 31 juli 2008

Hej mina små babes!

Nu är jag hemma från allt ståhej! Om ni undrar varför jag inte har varit på jobbet så har jag faktiskt tagit ledigt ons-fre och det var nog det bästa beslutet i mitt liv! Haha, löjligt skönt att bara vara. Igår när jag kom hem från shoppingen hoppade jag direkt in i duschen och gjorde mig iordning för en grillkväll hos min kompis Camillas pojkvän (Richard) som bor i Torslanda. Jag, Camilla, Richard och en som heter Alex åt hela kvällen och det var jätte gott! Efter frukost igårmorse hade nämligen Richard och Alex direkt börjat kolla efter goda grillrecept, men dom kunde inte bestämma sig för ett för allt lät så gott så dom gjorde massa olika köttsorter och kyckling. Jag klagade verkligen inte! Jag tror att klockan var någongång vid 23-00 tiden då vi sprang ner barfota till Havet för att doppa oss, det var jätte läbbigt för man såg inte bottnen och killarna skrämde upp oss genom att nämna filmen "jag vet vad du gjorde förra sommaren". Det kändes verkligen som att det var uppgjort att någon dåligt skulle hända. Riktigt nojiga! När Camilla och Richard hade somnat låg jag och Alex fortfarande uppe och pratade, jag tror att jag somnade vid 5-6 tiden. Imorse vaknade jag av att Camilla låg brevid mig i sängen och typ klappade på mig, jag blev jätte skärrad och fattade verkligen inte vart jag var, haha visst är det jobbigt när det händer? Efter mitt hemska uppvaknande gick jag och Camilla ut och satte oss och åt lite melon, blåbär och hallon! Mumms. När solen gassade på la vi oss topless i var sin solstol och smorde in oss med massor av Hawaiian tropic. Helt underbart. Där låg vi en liten stund tills det blev för varmt, så jag lämnade c, r och a och traskade ner till havet där jag mötte upp Sandra (tjejkompis som också bor i Torslanda) och alla hennes kompisar. Tror att vi var runt 10 pers som har haft en riktigt rolig dag, vi har badat och solat hela dagen! Nu kom jag precis hem och ska alldeles strax hem till min och mammas kompisar Louise och Felicia där vi ska grilla, sen får vi se vad som händer ikväll för jag stannar nog inte där hela kvällen. Ni kommer tycka att jag är skit tråkig men jag har faktiskt inte tagit några bilder, jag tycker också att det är tråkigt! Blä på mig. Nu slutar vi tänka på det, måste hoppa in i duschen och skölja av allt salt, ta hand om er! Puss

Inga kommentarer: