söndag 13 juli 2008

Knas

Älskar när Sherin stör sig på feta personer. Riktigt omoget av mig men grymt kul, vi satt och väntade på bussen en lite halvsliten morgon på korsvägen, helt plötsligt tittar hon på mig och gör en äcklad min. Vad är det? säger jag. Kolla vad äcklig han är, seriöst. Hon småpekar på en kille, där sitter han helt fridfullt och äter en helt vanlig macka. Han råkar få lite gojs på kinden och han slickar bort det, ÅHHHHH skriker sherin och halvspyr. Fattar inte hur man kan äta när man ser ut så? Hahaha hon är så rolig. Det är inte kul att vara fet men det är roligt när hon pratar om feta personer. Sherin jobbar nämligen på McDonalds, och jag kan fan tänka mig att hon till 90 % inte vill sälja hamburgare till dom som är feta för att hon inte vill göra dom fetare. Jag kan tänka mig att ni inte fattar vad som är kul med det här inlägget men jag lovar er att det ÄR kul. Så är det.

Inga kommentarer: