måndag 7 juli 2008

Sherin 18 år

Imorgon fyller Sherin 18, alltså den 8 juli. Hon blir stor och det känns sååå bra. Det blir middag och utgång, lite segt bara att jag ska upp 05:30 nästa dag (jobba) men det är sånt man får ta. Kom precis hem från henne, jag och Milad var där för att hjälpa till med städning och smakråd till klänningen som hon ska ha. Jag och Milad blev ganska matta så vi kilade bort till pizzerian och åt lite. Mumms. Jag tänker städa mitt rum innan jag går och lägger mig, mamma kommer hem på fredag tror jag och jag hinner vekrligen inte göra det innan. Im a very busy woman you know. Något som är synd är att Sherin kommer bli ännu mer alkoholist nu när hon blir 18, men det är så det ska vara. Man ska leva livet medans man kan. Haha, helt ärligt så tror jag inte att ett 18 år kommer göra så stor skillnad i Sherins liv då hon har gått ut på sin systers legg i ett år, fast nu är det iaf lagligt så det är väl ett +. Jag älskar iaf Sherin som både 17 och 18 åring och jag hoppas att hon får ett underbart år som 18 åring, det är hon värd!
Jag kommer inte kunna blogga något imorgon för jag jobbar hela dagen sen åker jag direkt till Sherry, men om jag inte är för bakis och trött på onsdag hör jag av mig då! Take care babes, Mickis

1 kommentar:

Anonym sa...

naa gullet! :)
men den bilden är fortfarande FÖRjävlig. haha vi ska ha det så bra imon! love yaa