tisdag 1 juli 2008

Tisdag

Alltså herregud, jag veet att jag har varit dålig på att uppdatera men denna gången har jag faktiskt en riktigt bra anledning - jag är FÖR trött. Hade ju min fösta dag på jobbet igår, att cykla dit och hem var inte en bra ide. Bara att cykla dit gjorde mig helt matt, fatta att jag cyklade hem sen också, och det är bara uppförsbackar i det stora hela. Halebale. Jag går 1,5 mil varje dag på jobbet (jobbar ju på ett lager där jag springer runt som en galning) så jag är faktiskt riktigt nöjd, äter bra och motionerar. Pengarna som jag tjänar nu kommer lägligt till Londonresan!
Måste snart gå och lägga mig, jag går upp halv 6 varje morgon, men först ska jag måla mina naglar. Sov sött, pusspuss!

3 kommentarer:

Anonym sa...

saknar dig.du får inte jobba mer!
/ din lover

Anonym sa...

hej sherin ;)

Anonym sa...

hej mickmick! läget? ;)