måndag 28 juli 2008

En trött måndag

Heeej, hur mår ni? Jag mår skit bra. Kom hem från jobbet för ett tag sen och ska snart hem till Milad med Sherin. Det har varit en riktigt lång dag för mig idag, gick upp 06:56 och cyklade hemifrån 07:00, förstår ni hur jag såg ut på jobbet då eller? haha. Dagen gick verkligen i slow motion men det är riktigt skönt att vara hemma nu.
Min mamma fyller år på onsdag och jag har ingen aning om vad jag ska köpa, tror att det blir en ansiktsbehandling men det känns så opersonligt. Var det inte underbart när det räckte att måla en teckning och skriva "till mamma" på den?...Måste baka en tårta eller nått ikväll, vi får se hur det slutar. Har verkligen inga skills i köket och lär nog aldrig få det heller men det är ju tanken som räknas. Tänker fortfarande på min underbara helg och man ser tydliga spår i mitt ansikte som visar att jag har varit ute en aning för mycket.

Haha vet ni vad som har hänt? Eller hänt och hänt, jag har fått min glugg tillbaka och jag vette fan om jag gillar det. Redan när jag var liten har jag alltid haft en glögg mellan framtänderna men då hatade jag det så jag fyllde igen den med något hos tandläkaren, nu för någon dag sen när jag skulle äta så kände jag att det var något som inte stämde i min mun och när jag tittade i spegeln hade min glugg kommit tillbaka. Jag funderar på att boka tid hos tandläkaren snarast, men samtidigt tycker jag att det är lite charmigt, eller? Jag får helt enkelt se hur det känns om några dagar när jag har vant mig vid det men just nu känns det inte så bra.

En bra hemsida med sköna låtar som ni bör bli medlem på, www.summer08.se. Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag ska möta upp Sherin! Puss

Inga kommentarer: