onsdag 11 juni 2008

Barnpassning

Nu är jag hemma hos mina kusiner som jag passar, Sara och Sandra gick härifrån för ett tag sen för att ta bussen hem. Jag är hur trött som helst, tror jag somnade vid två-tre tiden igår och så upp vid kl 8 i morse. Inte riktigt min grej att inte få sova så mycket som jag behöver, fick jag bestämma själv hade jag nog valt att sova bort hela mitt liv. Jag frågade min yngsta kusin Simon om han visste vart vi bor på kartan, då pekar han på en stad i Ryssland som heter Agata "här bor vi". Då sa jag till honom att det där var Ryssland, då säger han "men Sverige är ju grönt". Ryssland var nämligen färgat grönt på kartan och då trodde han att det var Sverige. Haha! Nu frågade jag honom om han kan räkna till 20? När han kommer till 17 säger han 71-11! Visst är dom små liven charmiga, man vill nästan ha en själv.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dom är för gulliga! :D

Anonym sa...

naaaaw

Anonym sa...

herre va söta ungtar! =)