lördag 21 juni 2008

Godmorgon

Jag mår bra som ni ser!






Hejhejhej vad jag är trött. Vad gjorde ni igår? Vi var på någon fest i Frölunda där jag inte mådde så bra. Av någon konstig anledning har jag ett blåmärke på toppen av mitt långfinger, det var något nytt. Jag vaknade kl 7 i morse och var sjukt törstig så jag var tvungen att gå upp och dricka vatten, sen somnade jag om igen och vaknade nu. Här kan du göra ett test på expressens hemsida för att se hur bakfull du är. Jag funderar helt seriöst på att bli nykterist efter igår.
Jag tror att klockan var 3 inatt då Milads pappa kom och hämtade oss men vi var så galet hungriga att han var tvungna att köra oss till avenyn så att vi kunde äta på donken. Jag tror seriöst att jag åt 10 hamburgare utan några som helst problem...det är skrämmande.
vet ni va, nu måste jag vila mig lite så jag kryper ner i sängen ett tag till. Hörs sen, kram..

Inga kommentarer: