måndag 9 juni 2008

Skolavslutningsmiddag

Hej allihopa! Idag har varit en riktigt stressig dag för mig, började kl 13:10 då jag skulle ha muntligt svenskaprov vilket gick bra :) sen efter det tog jag bussen hem, när jag kom hem ringde min moster och frågade om jag kunde vara barnvakt, självklart ställde jag upp, när det var klart drog jag hem till Milad. Han hade typ krök idag och han var inte lugn. Haha! När jag tittade på Milad tänkte jag på hur kul det är att se andra fulla, dom saknar verkligen motorik.
Imorgon har jag skolavslutning, det ska bli skönt att äntligen sätta punkt på årskurs två. Tänk att efter sommarlovet är det bara ett år kvar! Känns helt overkligt. Vi ska samlas halv 9, få våra betyg och så, sen ska vi ner till Vasakyrkan och sitta där i en oändligt lång timma. När det är klart ska jag och tjejerna hem till mig och äta en god middag och dricka gott. Ser verkligen fram emot det. Nu måste jag städa mitt rum så att det ser någorlunda okej ut imorgon när dom kommer! Glad sommar

Inga kommentarer: