söndag 8 juni 2008

Isabella Löwengrip aka BlondinBella

Hallå!

Detta kom som något helt nytt för mig också men jag har faktiskt börjat acceptera Blondinbella nu, tycker hon verkar vara en helskön tjej. Successivt har jag börjat gå in på bellas blogg och för varje gång gillar jag den mer och mer. Här kan ni hitta hennes blogg. Jag tror verkligen att det är sant det hon säger, folk som lägger in elaka kommentarer är bara avundsjuka. Jag vet att jag har varit elak mot henne innan, men i sanningens namn har jag faktiskt ingen rätt till det. Inte för att det har stoppat mig innan men det är fan dags att jag tar mig i kragen nu och skruvar upp empativolymen. Hon är faktiskt bara barnet precis som jag och jag tror inte att jag skulle orka med hennes hektiska liv där hon ska klämma in killen, bloggen, skolan och MUF.
"Exciting!"

Inga kommentarer: