onsdag 11 juni 2008

Stockholm/Helsingfors

Imorgon åker jag och pappsen till Stockholm, där ska vi vara några dagar tills vi åker över till Helsingfors för att gå på spa och sådär. Alltså jag ser verkligen fram emot denna lilla trippen med pappa, det var faktiskt längesen vi umgicks själva. Hemfärden är på onsdag, just in time for Midsommarafton. Alltså midsommar har alltid varit en flummig dag för mig, jag som inte är mycket för högtider eller vad nu midsommar är ser faktist inte fram emot den. Hoppas denna midsommaren blir skön iaf för alla er som tycker om den, men det tror jag den kommer bli.
Alltså jag har alltid velat tatuera mig, inget stort och ögonfallande utan bara någon liten gullig sak. Sandra i min klass och hennes pojkvän kom hem från Bulgarien för några dagar sen, och då visade det sig att hon hade tatuerat sig där. 10 riktigt balla stjärnor på foten, det fick mig att också vilja tatuera mig (om jag vågar), så nu sitter jag och funderar på om jag ska tatuera mig i Sthlm eller Hels. Jag vill ha ett litet hjärta, inte ifyllt bara ramen i nacken. Där är det enkelt att dölja den, jätte bra! Vad tycker ni?
Angående bloggandet så tror jag tråkigt nog att den kommer att gå på lågvarv nu fram tills på onsdag för jag vet inte om jag kommer att ha tillgång till en dator. Men sen när jag kommer hem lovar jag att visa bilder och berätta hur vi har haft det. Nu ska jag och mamma ut och gå, vi hörs ikväll!

Inga kommentarer: