torsdag 19 juni 2008

S&S för Balder

Min mamma jobbar på ett företag som heter Cordovan. Cordovan är ett reklamföretag - kort och gott jobbar min mamma med reklam. Då och då behöver dom modeller till reklamer och i torsdags var ett sånt tillfälle då dom behövde det. Mamma frågade om Sara och Sandra (mina tjejkompisar) var intresserade och självklart var dom det. Jag som var på väg upp till pappa då var nog inte lack haha. Sara och Sandra skulle göra reklam för balder. Dom var alltså tvungna att åka balder ett flertal gånger, visst låter det hemskt ;)? Bilderna som togs kommer finnas i en broschyrliknande grej och broschyrerna kommer skickas ut till tusentals runt om i hela Europa. Sara som satt längst fram i balder går inte att missa, Sandra satt lite längre bak så man ser inte henne lika bra men jag har försökt att ta kort på dom. Visst blev dom bra? :D
(Sara är tjejen som sitter längst fram med vitt linne och blont hår, Sandra sitter längre bak även hon med vit tröja fast brunt hår)

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha fan va ball