fredag 6 juni 2008

Stockholm boogie

Okej, igår kom jag fram till Stockholm vid 10 tiden. Därefter gick allt i en hektisk takt men som på räls, jag såg min kusin springa ut från skolan därefter var det flakåkning och jävlarimig det var GALET! Jag har nog aldrig haft så kul eller varit så blöt eller förstört en klänning och ett par skor så snabbt. Efter denna galna upplevelse åkte vi hem och åt italiensk mat - yum. Sen var det dags att dra igen, vi skulle ut till ett ställe som heter Energi Källan i Tyresö. Jag var sjukt taggad och uppspelt och jag sprang runt med min kusins studentmössa. Vi dansade och hade skit kul hela natten, men vid 3 tiden skrek mina fötter av smärta så då var det dags att gå hem.

Ni som känner mig vet att jag hatar korv, verkligen hatar korv men på utvägen från EK stog det en gubbe och sålde korv, full och hungrig som jag var blev jag överlycklig och köpte mig en korv konstigt nog med Fransk Amerikansk hamburgedressing. Idag när jag tänker tillbaka på det så mår jag illa och jag ångrar verkligen det valet. Vi luktar öl och cigg, mina fötter är svarta för mitt i natten på hemvägen fick jag för mig att gå barfota för att dom jävla skorna gjorde så sjukt ont. Ännu ett dumt val. 

Tack för igår alla som var med och grattis till studenten! 


Här har ni, nu får ni vara nöjda. 
Jag tänker svara på en fråga som ni ställde, JA, den är helt jävla perfekt. 


Puss/ Mickis

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men michaela snälla lägg upp en bild, det kan vara med jeans på vill bara se alla verkar så himla besatta :P så hehe

Anonym sa...

det där e inte sherin... Vi vill se shering rumpa inte ngn annans

Anonym sa...

Michaela du som umgås med henne hela tiden kan la svara på detta. E den verkligen så perfekt som alla säger?

Anonym sa...

har du tagit på den? alltså fattar inte att det kan bli en sådan stor sak av detta blir fan intresserad nu alltså.

Anonym sa...

måste ju verkligen vara något riktigt fint!