tisdag 24 juni 2008

Hektisk dag!

Denna dagen har varit minst sagt hektisk! Jag och Sherin har sprungit runt som två hönor på stan i ca 7 timmar. Vi tar det från början!
Jag och Sherin skulle mötas vid en busshållplats här i närheten vid klockan 12 så att vi skulle kunna ta bussen in till stan tillsammans. När klockan var 11:50 och Sherin fortfarande inte hade kommit stannar en bil framför mig och i bilen sitter två kompisar - Gustav och Sara. Dom säger att ja ska hoppa in, vi plockar upp Sherin på vägen och kör mot stan. Det var riktigt skönt att slippa ta bussen. Väl i stan skulle jag och Sherin gå och möta upp Sara och Sandra för vi skulle ju fika med dom som jag skrev igår. När vi är precis utanför Nils Ericsonsterminalen frågar ett filmteam oss om vi vill bli intervjuade, why not liksom? Dom var tydligen från kanal lokal eller något. Dom frågade oss vad vi skulle hitta på i sommar och om vi någonsin hade varit på en konsert och blablabla. Jag och Sherin stog mest och skratta så dom fick liksom inte ur oss något vettigt. När intervjun var klar gick vi och mötte Sara och Sandra sen va det dags för fika. Efter fikan gick jag och Sherin upp till min mammas jobb vid kungsport för att jag skulle få en sak av henne med då satt hon i möte. Passande! Skit samma tänkte vi och gick vidare till resia, Sherin och hennes kille skulle nämligen beställa en resa till Grekland. Deras resa skulle gå på ca 11000 men Sherin hade bara 8000 på sig, så Kristian som låg hemma och sov blev tvingad av Sherin att komma in till stan för att betala det sista. Medans Kristian var påväg in gick jag och Sherin till donken och smällde i oss några hamburgare sen var vi fit for fight igen. När Kristian kom blev det självklart struligt igen för han kunde inte komma åt pengarna på sitt kort så han fick ringa en kompis som skulle låna honom 3 papp, kompisen ställde upp på det och vi var back on track igen. När Sherin och Kristian skulle betala resan kontant (11000 6 kr någonting) hade ingen av dom 6 kronor på sig och där blev det struligt igen. Haha. Dom fick låna 6 kr av en annan kompis till Kristian och resan var bokad. Medans detta hände satt jag på en barnstol inne på resia och pärlade som det offer jag är. Detta äventyret har allt som allt tagit 7 fucking timmar och jag är helt slut.
Nu ska Sherin komma hit, vi ska mysa lite. Förresten, jag och mamma har ju köpt ny tv. Dom satte precis dit den eller vad man ska säga så jag är nöjd. Nu ska jag och Sherin dra oss för vi ska snart till Milad och dricka smoothies. Ta hand om er (sherin hälsar),
PUSS

3 kommentarer:

Anonym sa...

vi är bäst mickmick! :D

Anonym sa...

världens snyggaste tjejer!

Anonym sa...

bra sagt där anonym. de är inte bara världens snyggaste utan oxå världens goaste. we love them !