tisdag 3 juni 2008

Otroligt

Haha alltså det här är så pinsamt att jag inte ens vet om jag ska skriva om det men skit samma. Okej here we go.
Idag när jag skulle hem till den där killen ni vet, så skulle jag ta en riktigt tidig buss för att han ska på fest på eftermiddagen typ. Skit bra tänkte jag. Jag tog halv 9 bussen och var där 9, men när jag kom fram var killen inte där. Äh, han har försovit sig. Efter en timma skickade jag sms till honom, men det gick inte att leverera stog det. Samma sak var det när jag försökte ringa honom, det gick inte fram. Det hela slutade med att jag satt i busskuren i 3 jävla timmar och väntade på att han skulle ringa mig, men det hände aldrig så jag tog bussen till centrumet där han bor. Jag sitter och väntar på Mölnlycke bussen då han ringer, jag berättar hela scenariot och han tycker att det hela är riktigt komiskt.
Jag åkte iaf tillbaka till honom som ni kanske förstod i förra inlägget. Haha jag är sepe, vem fan sitter kvar i tre timmar? Det sjuka är att jag verkligen tänkte positivt hela tiden, "han vaknar säkert om 10 min". Ni kanske undrar vad jag gjorde i 3 timmar sittandes helt stilla på en och samma plats? Jo, jag tittade på en skata som jagade flugor, tittade på samma människor som gick förbi mig två gånger, lyssnade på bethoven, och tittade på gamla bilder och videos som jag har på mobilen.
Tack för mig

Inga kommentarer: