onsdag 25 juni 2008

Relax dag

Idag ska jag verkligen ta det lugnt. Sherin kommer hit sen för jag ska göra iordning hennes hår inför en grej hon ska på. Idag ska jag måla mina naglar, ta en riktigt lång promenad och äta gott & nyttigt. Kanske plugga lite teori men jag tror att jag hoppar det haha. Drömde en riktigt skumdröm inatt, jag var med i en hästtävling och sen var jag sån där mordutredare typ. Hel stört. Idag är det bara 4 dagar kvar tills jag börjar jobba...hjälp. Undra om jag klarar av trycket, något min chef sa till mig va "luktar det inte gris här inne har ni inget här att göra, man SKA bli svettig"...Vi får se hur det blir med den saken!
Var det någon som såg mig och Sherin på kanal lokal igår? Jag vet inte ens om jag har den kanalen. Låter som en riktigt tråkigt kanal, fast jag vill ändå vara med haha.
Nu kurrar magen, hörs sen. Pusspuss

Inga kommentarer: