lördag 7 juni 2008

H-ola

Hej! Vilken underbar dag, igår var det faktiskt varmare här i Stockholm än i Göteborg, så skönt. Idag ska jag, diana och hennes pojkvän matte till Stockholms skärgård och åka wakeboard (heter det så?), det blir grymt! Speciellt när man kommer från en bakgrund som mig när mina förfärder måste ha varit gudar på vattensporter.Men det är inte säket att det blir wakeboard idag, vi kanske bara stannar hemma och solar och tar det riktigt lugnt, vi får se.
Stan blir det imorgon, shopping och en törstsläckare på något mysigt cafe. Aldrig fel.
Igår hyrde vi en film som heter Tracey, hyr aldrig den! Jag har en förfärligt dålig förmåga att hyra affärens sämsta film, och självklart lyckades jag igen. Efter fem minuter inpå filmen mådde jag illa för att filmen är liksom uppbyggd av massa små fönster, det är ingen helbild. Det måste ju stå sånt på framsidan "varning, filmen kan få dig att bli illamående". Jävla film, man blir verkligen yr av den.

Nu ska jag ut och sola, det stog i tidningen att UV strålarna är starka i Stockholm idag och det är väl det man blir brun av?

Pusss Mickis

Inga kommentarer: