tisdag 24 juni 2008

Nu har Milad åkt hem och jag är alldeles ensam, det är vid sånna här tillfällen man önskar att man hade pojkvän, men aldrig annars haha! Jag och Milad har bakat och det va riktigt gott måste jag säga. Förut när vi skulle gå ner till en sjö som ligger här utanför mig för att röka blåste det sjukt mycket så vi ställde oss i lä vid en bastu. Helt plötsligt rycker det till i bastudörren och vi blev skit rädda så vi sprang allt vi kunde upp till mig igen. Vadå lätt skrämda?
Imorgon ska jag åka in till stan med Sherin, vi ska fika med Sara och Sandra och det ska bli jätte mysigt. Kom precis och tänka på att jag börjar jobba om en vecka - något som känns riktigt deppigt. Visst ska det bli skönt att tjäna big time money men kan jag inte bara få dom i handen nu direkt? Det skulle jag uppskatta. Förresten, tycker ni att det här känns som sommarlov? Det tycker faktiskt inte jag! Vart är det fina vädret?

Nu måste jag gå och lägga mig så att jag orkar upp imorgon, pusspuss!

Inga kommentarer: