måndag 2 juni 2008

Måndag

Hej!
Nödvändigt av mig att åka till skolan idag, när jag kom fram fick jag reda på att jag var ledig. Typiskt va? Aja, det var bara att stanna kvar och vänta ut tiden. Jag skulle nämligen ha utvecklingssamtal vid 13:40 så det var inte så farligt. Jag, Andrea och Kim satte oss på condeco och flåsade, sen så kom Camilla och Casia. Vi satt och pratade på ett bra tag sen var det dags för mitt utvecklingssamtal. Det gick verkligen skit bra, eller liksom hon hade inget att ta upp så det kändes bra. Man är ju alltid lite nojig innan. Efteråt gick jag och mamma och fikade, det blev en kladdis och en chai latte. Riktigt nyttigt. Efter det tog jag bussen hem och mötte upp Sherin direkt. Vi åkte till Ötjärn och badade. Det var helt underbart, riktigt varmt i vattnet. Men det kändes ovant att simma på något sätt, och jag tycker att det är äckligt när man inte ser botten. Nu har jag badat två gånger i år iaf, en gång i havet och en gång i en sjö. Känns riktigt bra från min sida.
Vet ni hur bränd jag är? Igår när jag kom hem från havet var jag knallröd, och jag brukar faktiskt inte bränna mig. Imorse när jag vaknade var jag fortfarande röd men det var inte lika farligt som igår som tur var.

Nu ska jag ut och cykla lite, haha riktigt mobbat men jag vill komma ut i det härliga vädret.
Puss Mickis

Inga kommentarer: