tisdag 24 juni 2008

Suger man och biter sen blir det gode

Sitter just nu och tittar på Sex and the city och my goood I love it. Ska faktiskt se filmen på bio med mamma på fredag vilket ska bli löjligt bra. Kom hem från Milad för ett tag sen, jag och Sherin var där. Vi åt glass, ostbågar och salta pinnar. Mumms! Haha något som är skumt är att det tog 40 min för mig och Sherin att komma hem till Milad - något som annars brukar ta 5 min för mig. Det kan ju bero på att vi busade riktigt mycket på vägen men vad vet jag? På vägen till Milad såg jag en riktigt ful hund i någons tomt och dom måste skämta med mig! Vem har en plasthund i sin trädgård? Jag menar titta på den! + att ena foten är borta. Herregud!
När vi satt och åt ostbågar kom jag på att om man suger på ostbågen ett tag och sen biter på den så blir det godare på något sätt, men jag är även en av dom sällsynta personer som tycker om mjuka flingor. När jag sa det satt Sherin och pratade i telefon och helt plötsligt började hon skratta jätte mycket, jag fattade ingenting tills Sherin upprepade vad jag hade sagt. Haha! Men det är faktiskt sant, mjukt= gott. Nu ska jag kolla färdigt på SATC. Vi hörs inatt.
(Som sagt - vi bor i skogen)

Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

en skymt av sherins rumpa :O :O :O TACK MICHAELA