lördag 9 augusti 2008

6 små steg från Aston Kutcher

God morgon mina underbara läsare! Vaknade ganska nyss och jag har precis ätit frukost. Blev mackor med olivolja och tomat på och yoghurt med müsli.
Igår när mamma hade gått och lagt sig satt jag fortfarande uppe och tittade på tv, någon gång vid kl 3 inatt vaknade jag av att jag låg obekvämt så jag gick in och la mig i min säng. Efter det började jag drömma sjuka drömmar. Kommer nästan inte ihåg va dom handlade om men det var något om att jag var förlovad och Justin Timbelake var där, ja herregud va det var konstigt.
Vet ni en sak? Jo, alla människor är sex steg ifrån varandra. Igår på jobbet så stog jag och en jobbarkompis och pratade och då berättade hon att hon alltid träffar samma person när hon är ute och då kläckte jag ur mig klyschan "Ja du, världen är bra liten". Då berättade hon att hon hade läst någonstans att alla människor är sex steg ifrån varanda. Förstår ni? Jag är alltså bara sex steg från min älskade Aston Kutcher tex.
Jag (steg 1)- Någon (steg 2)- Någon (steg 3)- Någon (steg 4)- Någon (steg 5)- Aston (steg 6). Haha, visst är det ballt?
Nu ska jag göra en hårinpackning sen ska jag städa mitt rum. Jag är ju fortfarande sjuk så jag får väl stanna hemma idag. Vad ska ni hitta på?


/M


Inga kommentarer: