onsdag 6 augusti 2008

Brak-förkyld

Japp då var man förkyld som en apa igen. JAG ORKAR INTE! Jag kan verkligen inte andas, och att springa runt i en sketen lokal varje dag i 8 timmar gör fan inte saken bättre. Hur många gånger har jag inte varit förkyld nu under sommaren? Hoppas jag blir bättre snart annars klipper jag av min näsa.
Vet ni vad jag tänkte på idag? Fan va det är äckligt att röka - och dumt för den delen! Att göra något man vet att man kan dö av är väl helt stört? Att röka är ju nästan samma som att sätta sig på ett café, dra upp en kniv och börja hugga sig i benet. Man vet att man kan dö av det men ändå gör man det. Märk mitt nästan! Har några kompisar på jobbet som röker och det luktar verkligen skit när dom kommer in och har rökt. Okej okej, jag vet att jag inte har så mycket att komma med som också kan ta en cigarett då och då MEN nu är det slut med det! SLUTSLUTSLUT! Jag vill verkligen inte bli en sån där skrynkelkärring. Hur kan man vara så dum? Inte nog med att man kan dö av det, det kostar pengar! 49 jävla kronor för något man dör av. Haha det är sjukt om man tänker efter!

Pussycat dolls kallar, kommer sen!

Inga kommentarer: